2011. április 15., péntek

A birkaszellem mintapéldája: maszop 2011 és a kisnyugdíj.

Hát a napi kiakadás ismét megvolt a részemről, köszönöm kedves MSZP (ó, hogy kerülnétek már ti is a szadesz mellé a süllyesztőbe), és köszönöm kedves nyugdíjasok! Én alapvetően tisztelem az időseket. De tényleg, engem így neveltek, és helyesnek is érzem azt, hogy a nálam idősebbekkel szolidabban viselkedem. Hát de ez már mindennek a teteje! Nem lehetnek ennyire begyöpösödött sötétetek! Mi az, hogy aláírnak valamit, és el sem olvassák? Lehet épp most adták oda mindenüket a hitgyülinek meg a lakásmaffiának...De hát minek olvasni? Mert ők olyan kurva okosak! Ha az ilyen ostobák miatt 4 év múlva újra nyer a maszop én esküszöm eltakarodom ebből az országból... A legutolsó hozzászóló nyugdíjas volt a kedvencem.. gondolom 40 éven keresztül végigdolgozta a maga 8 óráját... kérdem én tőle, mit épített ebben a kurva országban? Könnyen előfordulhat, hogy én már többet a magam 19 évével...
Ja, hogy miről beszélek? Itt egy bájos videó, ebből mindent megértetek:

1 megjegyzés:

  1. a gengszterváltás óta sok f@szság volt már "Kurvaországban" de az ingyen utazás mellett olvassanak már a "nyuggerek"! Welcome to Abszurdisztán

    VálaszTörlés