2011. április 15., péntek

Új FankaDeli album

Fanka facebook oldalán tette közzé az alább olvashatókat. Támogattam volna amúgy is, ha máshogy nem, hát itt a blogon, de miután kérdésemre kielégító, teljesen korrekt választ adott, így még inkább. Sőt, ha megtehetem, akkor meg is veszem az albumot.
Amennyiben tehetitek támogassátok!
"Eljött hát ez a nap is! A 2005-ben megjelent Isten hozott... ...ördög vihet című album jelképes folytatása Ördög hozott... ...Istven vihet címmel, néhány órán belül megkezdi "életútját".

A lemezbe mindent belefacsartam ami csak kijött az elmúlt 1 hónapban belőlem. 12 dal található rajta, melyeknek alapzenéit 'Twin and Blaze' készítette, illetve a dalokban hallható gitárbetétekért Szabó Balázsnak tartozom köszönettel.

A borítót Kesneme készítette melyhez még plusszban DNS barátom piszkált picit hozzá, illetve a feleségem követte el a felvételeket, melyeket utána én kevertem és masztereltem. Külön köszönettel tartozom a Földi családnak, mert nélkülük ez a lemez sem jött volna létre ebben a szerintem gyönyörű köntösben. Mindenkinek köszönöm aki megtisztel azzal, hogy megrendelni vagy valahol megvásárolja az albumot, de egyúttal mindenkit figyelmeztetek is, hogy a lemezen hallható sorokat nem fogja tudni kitörölni a fejéből! Kérem ezért hozzon mindenki felelősségteljes döntést, mert itt nem pusztán az én támogatásomról illetve a felém irányuló esetleges szimpátiáról van szó, hanem arról, hogy az egész életed meg fog változni. Természetesen e lemez nélkül is bekövetkezik a változás, senki ne gondolja, hogy ezt az albumot tartom a nagybetűs kulcsnak. De minek is magyarázni ezt. Aki megkóstolja, majd úgyis érti! Még egyszer köszönöm mindenkinek a sok-sok év alatt átélt közös élményeket! Remélem rászolgáltam a bizalomra."
FankaDeli


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése