2011. április 1., péntek

Hitvány celebek...

Tegnap megszületett az ítélet a drogos-alkoholista Stohl Buci perében, azóta ez folyik mindenhonnan. Megérdemeli, vagy nem a rá kiszabott büntetést? Véleményem szerint megérdemli, sőt még kevesellem is. Én a magam módján elintézném a többi más hozzá hasonló bűnelkövetővel egyetemben...
Reggel vásárlás közben egy számomra érdekes címlapot fedeztem fel. Nem is kell mondanom, a Blikk címlapja volt az, és ez állt rajta: olvasóink 72%-a egyetért a büntetéssel. Tátva maradt a szám... Talán mégsem annyira buta a magyar ember, és végre a többség elítéli az ilyen bűnözőket? Mondhatjátok hogy ez csak álom, szerintem is az, de próbálok remélni, hátha felébrednek a birkák..
Ezen a címlapon felbuzdulva körülnéztem a neten, hogy milyen vélemények kerülték még napvilágra. Meg sem lepődtem, hogy a retekklub tovább alkalmazza, és hogy a kollégái mellette állnak. Elvégre a celebek tartsanak össze, hátra másról is kiderül valami turpisság, és akkor jól fog jönni a többiek támogatása... Jól ki van találva itt minden..
Az utca emberének véleményét is megtaláltam a velvet.hu jóvoltából.
Gondoltam, hogy lesz olyan, aki sajnálja, de az egyik mondaton elcsodálkoztam. "Szerintem ő többé már ezt nem fogja csinálni"... Erre csak annyit mondanék az első után sem csinálta többet. Ugyanazt tényleg nem. Akkor csak baleset, most pedig majdnem megölt valakit... Gratulálok annak a szerencsétlennek, aki sajnálja az ilyen szemétládákat. Emeljünk rögtön szobrot neki!
"Értékes, értelmes embernek tartom." Persze, aranyba kellene foglalni, de jó forróba. Mi abban az értékes, hogy drogozik és iszik? Ilyen embereket látva nőjenek fel a gyerekek? Hogy még jobban elbutuljon az ország?
"Ha neki szabad akkor másnak miért ne lenne?" - teszik fel majd a kérdést gyermekeink. Ha valami történik velük, az azoknak a lelkén fog száradni, akik nem emelték fel a hangjukat az ellen a szenny ellen, amely napról napra megy a retekklubon és társain. Minek kellenek nekünk a celebek? Példaképnek? Ugyan.. Kinek kell ilyen példakép? Nekem aztán nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése