2011. május 30., hétfő

Az utolsó magyar

A sok gyűlölködő írásom után végre szeretnék valami értékessel is foglalkozni. Ez most a zene lesz. Engem a lentebb lévő szám nagyon megfogott. Bennem is megváltozott valami, mint ahogy videó elején hallhatjuk a billentyűs szavait. Az Ismerős Arcok zenekart már évek óta ismerem, bár manapság nem nagyon hallgattam. Elvakított a sok szemét, ami az interneten-youtubon kering. Ma valami folytán eszembe jutott az együttes. Gondoltam utánuk nézek, hátha lesz koncertjük a környéken, egy jó fellépést szívesen meghallgatnék már végre. Bevallom férfiasan, ezt a számukat nem ismertem a mai napig. És ez csak egy a többi színvonalas és sokatmondó zenéjük közül.
Olvastam youtubos videóik alatt a kommenteket, hát mit ne mondjak, azok már nem voltak olyan színvonalasak. Ment a a fasisztázás meg libsizés. Nem is kell mondanom, fasisztázni kezdett valaki. Nem értem hogy jönnek ezekhez a szép számokhoz a fasiszták vagy a libsik. Az Ismerős Arcok számai a hazaszeretetről, és országunk sok szenvedést megélt éveiről szólnak. Akinek erről valami más jut eszébe, annak biza valami hiba van a rendszerében.    
Ha valaki esetleg többet szeretne megtudni a zenekarról, akkor itt elérheti hivatalos oldalukat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése