2011. május 2., hétfő

Magyar egészségügy...

 Az alábbi levelet én írtam, és elküldtem a kuruc.info és a Kisalföld szerkesztőségének, valamint az Egészségügyi Minisztérium államtitkárának. Kíváncsi vagyok mi sül ki belőle, bár kötve hiszem, hogy valami is.Itt Kurvaországban sajnos semmi sem úgy működik, ahogy kellene...

"Tisztelt kuruc.info Szerkesztőség!

Én, és családom végső elkeseredésében írok Önöknek. Szeretnék megosztani Önökkel és a többi Olvasóval egy számomra felkavaró történetet.
Nagymamán 82 éves, és mostanában sajnos sokat betegeskedik. Többször volt kórházban, legutóbbi "látogatását" szeretném leírni, amely a mai nap esett meg.
Ma délután ismét rosszul érezte magát, és olyan 14:15 perc körül az OMSZ egy betegszállítója elszállította a csornai kórházba. Amikor elvitték a mentők lakáskulcsot nem vitt magával, a két mentősnek szóltunk, hogy egyedül él, de minket telefonon elérhetnek. Szüleim dolgoztak, és csak miután hazaértek a munkából indultunk el hozzá a kórházba. 17:15 perc környékén érkeztünk meg a kórházhoz. Miután leparkoltunk, felmentünk a belgyógyászatra, ahol érdeklődtünk nagymamám állapota felől. Az épp ügyeletes nővér nevetve közölte velünk, hogy nagymamámat már hazaszállították. Minket semmilyen módon nem értesítettek erről. Amikor indultunk visszafelé, akkor telefonált egy ismerős, hogy nagymamámat hazaszállították, de nem tudnak bemenni a lakásba. Miután hazaértünk, megkérdeztük a betegszállítókat, hogy miért nem telefonáltak, ők csak annyit mondtak, hogy azt az utasítást kapták, hogy hozzák haza nagymamámat. és várjanak ameddig kell. Nagymamám még szerencsés volt, vele várt a betegszállító, azonban egy másik idős nénit még hetekkel korábban csak letettek a ház előtt, és otthagytak.
Nagymamám elmondta, hogy az orvos szinte rá sem nézett, de megállapította, hogy nincs semmi baja, majd hazaküldte. Annak az idős asszonynak, aki napok óta nem tud enni, mert kihányja az ételt, annak nincs baja? 
A múltkori alkalommal pedig ellopták minden gyógyszerét, de ez a kisebb gond, váljon valakinek egészségére!
Kérdem én, ide jutott az a hajdan híres magyar egészségügy? Meg sem vizsgálják a betegeket? Nem szólnak a hozzátartozóknak, hogy hazaszállítják? Amikor hazaviszik a beteget, csak kiteszik a ház előtt? A gyógyszereket ellopják? Az orvosok csak hálapénzért cserébe dolgoznak? Ez lenne a mai modern Magyarország? Ez lenne a XXI. század? Kötve hiszem, hogy ennek kellene lennie. Nagymamám végigdolgozta azokat az éveket, amiket kellett. Felnevelt 2 gyereket, van 4 unokája és egy dédunokája. Kérdem én, ezt érdemli?

Tisztelt Szerkesztőség! Remélem levelem hatására megmozdul az emberekben valami, hacsak egy kicsit is. Nem hagyhatjuk, hogy egy ilyen nagy múlttal rendelkező ország ennél is mélyebbre süllyedjen!

További munkájukhoz sok erőt, egészséget kívánok!

Tisztelettel olvasójuk: Tukora Dávid"

2 megjegyzés:

  1. hasonlóval sajnos konfrontálódtam már én is...

    VálaszTörlés
  2. Az a baj, hogy nem csak te vagy én, hanem sokkal többen! De ne mond ki, mert az fasizmus! Kurvaország, én így szeretlek!

    VálaszTörlés