2011. május 26., csütörtök

Roberta marad, avagy egy újabb fricska a nemzetnek.

"Csak írásbeli figyelmeztetést kapott a Nemzeti Színház aberrált vezérigazgatója Réthelyi Miklóstól, a nemzeti erőforrás zsidó- és buziimádó miniszterétől; a színház magyarellenes vezetője a posztján marad." - kuruc.info


Most örülhet ez a beteg állat, de remélem nem
sokáig butítja már az országot...

Igazából sejteni lehetett, hogy nem fogják leváltani. Amit megígér a Fidesz azt nem tartja be, megtapasztalhattuk ez alatt az egy év alatt. Mindenki azt hangoztatja, hogy azért kell leváltani ezt az aberrált állatot, mert orális szexet kívánt egy újságírónak. Igaz, hogy egy fontos állami tisztséget viselő "ember" nem mondhat ilyet nagy nyilvánosság előtt, de nem ez az egyetlen probléma vele. Az ilyen, és ehhez hasonló kijelentésekkel lejáratja az országot.

Nekem már ott elegem volt ebből a liberális állatból, amikor oda akarta adni a Nemzetit a román követség emberinek arra a célra hogy megünnepelhessük Erdély hozzájuk való csatolását. Akinek ilyen gondolat megfordul a fejében, az nem magyar, az egy utolsó hazaáruló. 
Igaz, hogy nem sokat járok színházba, pedig én szeretem a színvonalas előadásokat. Régebben sokat jártam, de napjainkban sajnos egy diák számára drágák a színházjegyek. Engem, és szerintem minden színházlátogatót a kikapcsolódás és a szórakozás vonz a színházba, nem pedig a megbotránkozás.  
Ez utóbbiból azonban meglehetősen sok volt Alföldi előadásaiban. Nagy-Magyarországra maszturbáló magyar katonák a Magyar ünnep című drámában, orális szex az Ember tragédiájában, ezt szerintem Madách sem így képzelte el.
Ebben az elliberalizálódó világban már a régi jó darabokat sem lehet normálisan, mindenkihez szólóan előadni. Napjainkban tényleg csak a liberális csürhének és azok csatlósainak áll a világ....

1 megjegyzés: