2011. március 26., szombat

Demszky, te szegény pára!

Ma vezetés közben hallottam a hírt, hogy a volt zsideszes Főpolgármester Úr nem jön ki a "kisnyugdíjból", amit a nyugdíjfolyósító állapított meg neki. Havi 200.000 Ft-os nyugdíjról beszélünk...
Na álljon meg a fáklyásmenet! Havi 200.000 Ft! Az átlag nyugdíjas jobb esetben 70-80 ezer forintot kap kézhez, és ebből meg kell élnie! Pedig ők végigdolgozták az életüket, nem pedig korkedvezménnyel mentek nyugdíjba...
Mondjuk a havi 900.000 Ft-os fizetés után tényleg lelombozó lehet ez az összeg kedves Demszky Úr! Na meg még amit ellopott ez a hű hazafi! Ingatlanokat adott el mélyen ár alatt, és még mennyi minden van amiről nem tudunk!
Azért én sajnálom...metró építésből sem kapta meg a négyest, tiszta csőd lehet eme szegény politikus élete!
De csak hogy ne csüggedjen, küldenék számára egy dalt, amely reményeim szerint leírja ő és társai fényes jövőjét! Remélem evvel sikerül felvidítanom!:)

3 megjegyzés:

  1. Ja, mikor ezt hallottam, rám tört a hányinger... szegény pára... heti 2 luxusprosti helyett már egyre telik csak... hajjajjaj... így nem becsülni a "tisztességes" magyar politikust :DD

    VálaszTörlés
  2. nem ő az egyetlen, akit sajnálni kell! Már elfelejtettétek a "settenkedőt"? Rá van szorulva a szalámi tolvajlásra szegénykém...

    VálaszTörlés
  3. Igen, igen.. a lopakodó... meg is sajnáltam mire kivittem a kuruc.info-s játékot:D

    VálaszTörlés