2011. március 21., hétfő

Mi is a liberalizmus?

A liberalizmus valójában a legnagyobb gyűlöletkeltés és igazságtalanság lelőhelye földi állatkertünkben. Hú, most hirtelen fasiszta lettem meg kirekesztő! Én szemét!
A liberalizmus az emberi nép legnagyobb állatsága. Hogy miért is? Várjunk csak... Ha én azt mondom, hogy a hazám szabadságát akarom akkor, fasiszta, gyűlöletkeltő, kirekesztő szemétláda vagyok! És ezt kik kiáltják rám? Csak nem a libik? Hát menjenek a... meg vissza izraelbe.
Nem ők harcolnak azért, hogy mindenki egyenlő? Hogy a buzik is felvonulhassanak? Hogy a zsidók a világegyetem egyik legnagyobb vérengzését ünnepelhessék? Hogy a cigányságot, mint velünk társadalmilag egyenlő fajt ismerjük el, és tartsuk ingyen és bérmentve, élősködve rajtunk? Hogy azokat, akik nem dolgoznak, mert valami vidámvasárnapos szektához vagy a jehovákhoz tartoznak fogadjuk el? Hogy csak azért nem kell elítélni mert mások? Sőt nem is mások, csak máshogy gondolkodnak! Szabad madárként szállnak az égen!
De ha én szót emelek ezek ellen, esetleg felteszem a kérdést, hogy milyen 6millió, felemelem a szavam, hogy miért ingyen élősködnek rajtunk, akkor nincs egyenlőség! Akkor csak ők vannak, meg én és a többi kirekesztők! Én már nem mondhatok szabadon véleményt, mert 3 évre börtönbe zárnak a gyilkosok meg erőszakolók közé! (Őket meg mellesleg lőjük le, ne az állam pénzén élősködjenek évenként milliárdokért.) Nem szólalhatok fel, mert jönnek a vérebek és elvisznek a Ljubljanka pincéibe. Ha felemelem a magyar zászlót eltapossák. Ha kiteszem a mellemre az izraeli zászlóval együtt akkor pedig már egyszerre span meg fajti vagyok a számukra... De ha izraeli helyett magyar-lengyelt teszek ki akkor ismét csak ki vagyok rekeszteve, csak mert több száz éves barátságunkat akarom kifejezni egy másik nép felé. Gratulálok dicső liberalizmus! Tomboljatok csak tovább! Foglaljatok el felszabadítás néven országokat! Menjen a tahó világ, meg a győzike, mert az kell a birkáknak! Butítsátok a népet!
De rettegjetek is! Mert eljön még a mi időnk! Eljön az idő amikor a birkák felébrednek, és farkasként fogják üvölteni hogy elég lesz belőletek! Akkor meneküljetek, mert nem lesz hely ahova elbújhattok. Megpróbáltok majd beolvadni, de észreveszünk benneteket és lebuktok, el lesztek tüntetve kicsin földünkről és akkor tényleg beköszönt a jó világ. Bárcsak látnánk már! Bárcsak látnánk már hogy beköszönt a szebb jövő amelyre vágyunk! De ennek eléréséhez nem elég egy-két ezer ember! Ehhez sokkal többen kellünk! És csak egyszer kell összeszednünk magunkat ahhoz, hogy végre lerázzuk magunkról a libi csürhét, amely sakkban tart minket. Töltsük fel a sorokat, és harcoljunk együtt, hogy elérjük végre mindazt, amelyért apáink vére folyt, amelyért életüket, vérüket, és szabadságukat adták! Legyen újra hatalmas a nemzetünk! Érjük el végre a szebb jövőt magyarok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése